Alla inlägg under juli 2010

Av Ella Almroth - 30 juli 2010 07:27



Godmorgon och HEJ!

 

Över 1 månad sen jag skrev något här :D

Dagarna består av att jobba, ta hand om barnen, hemmet och även försöka få ork och tid för varann när de kommer till mig och Daniel hehe

De har varit både lärorikt, kul och jobbigt att börja jobba igen.

Nu har jag schema tider till den 15 augusti. Sen ska de bli skönt att få vara mamma ledig igen och bara få mysa med mina älsklingar hela dagarna!

Den här sommaren har det hänt sjukt mycke med the twins :)

Liam kryper.. eller mer krälar sig fram. Och fort går de :D Stella sitter och snurrar runt på rumpan, en blåtira har hon fått precis under ögat också :S antagligen har hon försökt ställa sig på alla 4 men de har inte riktigt lyckats.

Båda vinkar så där jätte gulligt med handen när nån kommer eller när man ska gå.

Dom sover fortfarande mellan 19-20.00 till 07.00 på morgonen.


Drygt 3 månader kvar tills vi åker till Thailand!!

Ska bli så jävla underbart!! Har en hel del som måste fixas till de också!

pass till ungarna och mig, nya vagnar m.m

Jag tycker ju själv att jag är jätte smart som köper större sommarkläder nu på rean eftersom att dom antagligen har en storlek större i december ;)


Har varit ledig 2 dagar nu. Har varit underbart!

I Onsdags va vi på stan hela dagen med Connie.

På kvällen va vi på Stella och Liams förskola som dom ska börja på.

Familjekooperativet Russet.!

Runt 11 Januari är de tänkt att dom ska börja skolas in :)

Igår va Stella och Liam hos min pappa och Carina en liten stund.

På kvällen va jag och Elin på Ikea och hälla shopping :)


Idag är det jobb igen som gäller. halv 2 och sen jobb 7 dagar i rad :S


Klockan 11 kommer Daniels farmor och farfar på besök.




Ovido - Quiz & Flashcards