Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Tisdag!

Av Ella Almroth - 18 september 2012 09:22

Tisdag som känns som Måndag!


Igår var jag och barnen Lediga.. planeringsdag på Förskolan!

Alltid lika mysigt att ha en extra ledig dag :)


Helgen kom lika snabbt som den var slut!

I Lördags kväll hade vi pizza och spel kväll hos Gabbe och Miriam!

Så jäkla mysigt! Jag och Daniel vann, vi spelade ...  ååh hjärnsläpp!!! nåja.. massa frågor så ska man som par svara lika och hej o hå! Huvudsaken var att vi vann!!!!!


I Söndags var vi på DOP, lilla Thelma Aprilia Almroth!


     

I Lördags var vi på Eriksborgs dagen! Jäte mysigt! Kolla trollkarl,brandbilar och Stella fick rida. Det var för läskigt att sitta på ryggen hehe så de fick bli kärran! Hon ska även ha en häst på sin tårta när hon fyller 3! Häst tjej it is!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Almroth - 10 september 2012 22:25

Hej på er!! Har haft en HELT underbar helg! I lördags var det bröllop mellan Elin och Christian! Så underbart vacker och en helt fantastisk dag!!! All lycka och kärlek till er!!! I söndags var jag hemma med min älskade familj! Och packa väskan!...

Av Ella Almroth - 6 september 2012 15:18

        Idag har dom tagit kort på dagis och dom var skapligt nöjda över fixade frisyrer imorse ;)   Snart blir dom 3 år! Helt sjukt! Mina älskade barn! Roligt kalas ska planeras.. får ta tag i det ONSDAG nästa vecka :D Nu är det bröl...

Av Ella Almroth - 5 september 2012 14:27

  Okej! Onsdag! Snart bröllop!   Antecknas för fullt i mobilen saker som dyker upp som måste fixas! Jobba halvtid skulle jag behöva göra :D   Ikväll ska jag göra om naglarna! Har röda nu! Ska göra vanlig fransk med bröllopets tema färg LI...

Av Ella Almroth - 3 september 2012 22:02

                                                                                                    Galet kul! Och nej nej.. vi fuskade inte alls på arosfortet    Seriöst brudar, vi ser OTROLIGT ...

Av Ella Almroth - 3 september 2012 13:41

  Hej på er!!   Helgen har varit helt underbar!! Vi har haft MÖHIPPA!! Senaste tiden av mitt liv har styrts av att planera den! Få till en perfekt dag till min underbara vän! Och nu är det över! En helt underbar dag! Så mycke skratt! Så m...

Ovido - Quiz & Flashcards