Alla inlägg under september 2011

Av Ella Almroth - 16 september 2011 07:17


Godmorgon!


De är helt sjukt att vi snart har tagit oss igenom HELA September också!


Redan igår började jag små planera för S & L' s 2års kalas!


Drygt 1 månad kvar :D! Helt sjukt!


Veckan är snart slut, vi har jobbat, jobbat och jobbat, jag var dock ledig igår.

Barnen hade fotografering på dagis och jag hade lite ärenden så jag lämnade dom där för o sedan hämta dom kl 14.00


Idag är vi hemma! Väntar på att morfar och Louise ska komma och äta frukost med oss. Efter dom kommer mamma på besök och ikväll är det jobb för mig som gäller!


     


Mina stora älsklingar!!!

Av Ella Almroth - 11 september 2011 20:39


Och så har det gått EN HEL vecka till!

Helt otroligt va fort tiden går!


Veckan som har gått.

Jobb, familj,tvätt,städ,vänner, jobb o jobb!

I Fredags va jag ledig och hade även barnen hemma! Hade playdate med Elin och Melina!

       


I Torsdags hade jag kassautbildning på IKEA, super kul!

Så hela helgen har jag jobbat på IKEA och haft kassa! Trivs som fisken i vattnet!


Imorgon ska jag ha min första körlektion på 2år! De ni!!!

Det är vad ALL ledig tid går åt till! Plugga teori o även nu komma igång med körningen ;)


Av Ella Almroth - 4 september 2011 21:03


GodKväll!


Helt underbar helg har jag haft! Och jag har varit ledig i 2 hela dagar!


I går va vi och köpte fiskar, så nu har vi husdjur också! Barnen är nöjda :)

Vi hade besök av Kim och Tiara!

Närmare kvällen vart det party för min del! En helt underbar kväll med helt underbara brudar! Vakna med årets huvevärk, men kom igång lagom till lunch ;)


Familjen gjorde sig iordning och sen åkte vi till Djäkneberget.

Mata ankor, lekte i lekparken, fika m.m


               


Minns ni tidigare att jag har berätta om de skumma "hjärt problemet" jag har? Eller va de nu är!!

Mjoo fick ett sånt trevligt anfall idag precis innan vi skulle fika!

Kommer och går hela tiden, känns som att jag har sprungit maraton på nå vis, tack o lov att medicinen jag har fått hjälper!


nåja. har haft en helt underbar familje dag!

Jag och min man har krypit ner under en filt o kikar tv nu!

Först va det idol o nu ska vi tydligen se en dokumentär om diamant handeln i USA, kan bli intressant ;)


Sköt om er!

Ovido - Quiz & Flashcards