Direktlänk till inlägg 25 november 2011

God Förmiddag!

Av Ella Almroth - 25 november 2011 09:24


Hej på er!


Sitter på jobbet och det är snart daxs för frukost! Varje dag halv 10 äter vi frukost och snackar lite skit:)


Har kommit iordning rejält och även börjat utföra mina uppgifter på jobbet hehe, men jösses vilken ny värld jag håller på o lär mig!


Det senaste nya är att jag ÄNTLIGEN har fått svar på va sjutton de är för fel på mig och mitt hjärta,

efter 1 år har jag äntligen träffat den rätta läkaren som påstår att han vet vad felet är!


Absolut inget farligt men obehagligt o leva med!

När jag får mina "attacker" så rusar hjärtat precis som att jag har sprungit maraton! Det är obehagligt och gör ont, hjärtat slår då 220-250 slag i minuten!!!!


Enkelt förklarat så beror de nog på att jag har 2 leder i hjärtat som blodet rinner runt i! Man ska ha 1!

När blodet i dom här 2 blir "osams" och hamnar i otakt så resulterar det i dom här "attackerna"

När det sen kommer i fas igen så är allt precis som vanligt!


Jag ska få remiss till Huddinge sjukhus och där ska dom gå in med 3 katetrar(?) i höften, upp i kroppspulsådern fram till hjärtat, stressa hjärtat för o hitta på den här "extra" kanal för o sen frysa bort den! Sen är det klart och det funkar i 95% av fallen! De man får är lokalbedövning och det är ett enkelt ingrepp! Låter värre än vad det är! Så fruktansvärt skönt att äntligen få gå ett steg längre med den här!!  De ni!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Almroth - 18 september 2012 09:22

Tisdag som känns som Måndag!   Igår var jag och barnen Lediga.. planeringsdag på Förskolan! Alltid lika mysigt att ha en extra ledig dag :)   Helgen kom lika snabbt som den var slut! I Lördags kväll hade vi pizza och spel kväll hos Gabbe ...

Av Ella Almroth - 10 september 2012 22:25

Hej på er!! Har haft en HELT underbar helg! I lördags var det bröllop mellan Elin och Christian! Så underbart vacker och en helt fantastisk dag!!! All lycka och kärlek till er!!! I söndags var jag hemma med min älskade familj! Och packa väskan!...

Av Ella Almroth - 6 september 2012 15:18

        Idag har dom tagit kort på dagis och dom var skapligt nöjda över fixade frisyrer imorse ;)   Snart blir dom 3 år! Helt sjukt! Mina älskade barn! Roligt kalas ska planeras.. får ta tag i det ONSDAG nästa vecka :D Nu är det bröl...

Av Ella Almroth - 5 september 2012 14:27

  Okej! Onsdag! Snart bröllop!   Antecknas för fullt i mobilen saker som dyker upp som måste fixas! Jobba halvtid skulle jag behöva göra :D   Ikväll ska jag göra om naglarna! Har röda nu! Ska göra vanlig fransk med bröllopets tema färg LI...

Av Ella Almroth - 3 september 2012 22:02

                                                                                                    Galet kul! Och nej nej.. vi fuskade inte alls på arosfortet    Seriöst brudar, vi ser OTROLIGT ...

Ovido - Quiz & Flashcards