Alla inlägg den 4 november 2011

Av Ella Almroth - 4 november 2011 08:12



Godmorgon alla underbara!

Fredag och ledig dag! Barnen är hemma och vi myser framför Bamse!


   


Veckan har sprungit iväg och jag har varit ledig rätt så mycke!

Gick även hem tidigare en dag från jobbet, kallsvettats och kännt mig allmänt hängig i 3 dagar :(


Idag har vi fullt schema!

Helgen innebär jobb för mig, sista jobbhelgen på IKEA, På måndag börjar mina nya äventyr!


Liam ska sova hos Pappa och Carina Lördag till Söndag! SÅ underbart och dela på barnen när man märker att dom själva älskar det och bara njuter av att få ALL uppmärksamhet!


Dom har en förmåga att bara slåss o bråka här hemma ialf 70 procent av tiden dom är vakna :D

   


Jag frågade barnen vad dom ville gör idag!

Stella utbrister BIL! Liam utbrister FARFAR (som vanligt)


Farfar jobbar o vi kom fram till att vi ska åka o titta på djuren! Vallby it is!

Ska äta frukost o göra oss iordning så vi är hemma till lunch igen!


Kl 15 får vi finbesök!!


Min man ska ut ikväll, vilket innebär att jag kanske kan ta tag i 4 IKEA kassar med tvätt o vika?! Det återstår o se ;) Ha en underbar dag!


Ovido - Quiz & Flashcards