Alla inlägg under oktober 2011

Av Ella Almroth - 30 oktober 2011 12:22



Halloj på er!


Mår som man förtjänar idag! Hade sjukt kul igår!

Tack för den kvällen brudar!


Vart väckt vid 9 imorse tror jag?! Vi går bara runt o myser! Har bakat sockerkaka och ska väl ut i lekparken en sväng snart!

               


Bilder på sockerkaks bak och playdoo bak :D


Av Ella Almroth - 25 oktober 2011 20:58



Full rulle!


Idag hade jag frukost/Brunsch dejt på stan med Paulina och Dahlia :) Mycket trevligt!

Ett besök till telenor, lämna in min telefon på lagning, nu har jag nån cp låne telefon!

Tandläkaren! Har LAGOM ont i munnen!!!

Hämta barn på dagis, åt en hemskt god middag som min älskade man lagade!

Vidare till Cykelringen för o hämta upp Dahlia o vidare till Coop för lite stor handling!!


Nöjd över dagen, ETT PAR TUSEN fattigare, nu blir de film mys!


Imorgon väntar en dag med FULLT planerat schema innan jobb!

Av Ella Almroth - 24 oktober 2011 18:32



Okej, Godkväll!


Nu börjar allt bli i sin ordning i mitt liv tror jag! :D


Har lagt så satans mycke tid till körkortet, jobbat som en dåre m.m


Nu har jag kortert, o de är helt UNDERBART!


Jag sa även upp mig på IKEA idag!

De va med en tår rinnandes jag gjorde det! Trivs jäkligt bra och helt underbara människor runt mig.


Den 7 November börar jag på  

Vilken CHANS! Vilken jäkla grej!

Från ingenstans kom detta erbjudandet, o allt vart klart idag på mötet vi hade imorse!

Utbildning i 1 månad sen är det bara o tuta o köra!


Nu sitter barnen nybadade i soffan o tittar på Mamma Mu! Snart läggdaxs, då väntar tvätt,disk,plock,dusch,ostbågar,soffan!

Imorgon är det frukost dejt på stan med 2 helt underbara människor!


Av Ella Almroth - 22 oktober 2011 10:58



Lördag!


Helt underbar dag igår!!


Jag tog körkort!! Hurra! Och barnen hade en helt underbar födelsedag!


Mycket fina paket, fika, folk , barn UNDERBAR DAG!


                                                       


Idag ska jag köra hem Stella till pappa och Carina, Liam och Daniel ska ha en egen mys dag och jag jobbar till 21 ikväll!!


Full rulle!

Av Ella Almroth - 19 oktober 2011 10:44


Godförmiddag!


Sitter i soffan med tvn på o bara njuter. Om ca 15 minuter ska jag ta tag i hemmet, tvätten o allt annat kaos :D


Tänkte städa så mycke jag bara kan för imorgon finns ABSOLUT ingen tid till det, massor som ska göras o jag jobbar på kvällen! Och på Fredag finns det DEFENTIVT inte tid till o städa, Kl 14 på fredag är det KALAS DAX! Våra änglar blir ju faktiskt 2år!


Ikväll är det klädswapp i kyrkan på Gryta, jag min syster och underbara Klara ska dit o kika vad det är för något! Lämna in kläder få ett kvitto på hur många plagg och ta nya.. typ nå sånt!


Ooh! Måste komma ihåg o säga åt min man o köpa frukt! Barnen ska bjuda på fruktsallad imorgon till sina dagiskompisar! På Fredag är dom lediga så imorgon står dom i centrum hela dagen på förskolan!


Pjuh! dax o ta tag i hemmet!



Av Ella Almroth - 18 oktober 2011 13:16


Tänk att de ska vara så svårt o hitta tid till att uppdatera!


Som vanligt.. vi lever!!!


100 saker hela tiden o göra, precis som vanligt!

Satt och kika hela bloggen nyss, från första inlägget till sista! Gud va underbart de är o ha "dokumenterat" och sparat va man har gjort, va som har hänt, m.m.


Jag "njuter" just nu av en liten långledighet. 6dagar! har dock bara 2 lediga dagar kvar och hur mycke som helst o göra!!


Jag skrev de på facebook tidigare att denna vecka kan komma o förändra mitt liv på både det ena och de andra sättet! Har redan fått 1 sjukt positivt svar, nu är de bara o vänta å se hur de andra blir :D

Nyfikna? Jag berättar så fort jag själv vet :D


Barnen är på dagis och jag ska hämta dom om ca 30 minuter, på med regnkläder o sen dra till lekparken!

Ovido - Quiz & Flashcards