Alla inlägg under juni 2011

Av Ella Almroth - 11 juni 2011 08:21


Godmorgon alla underbara!


Vi är uppe o vakna, sitter inne i stellas rum och leker:)

Liam försöker sätta på sig sin första sko, man ser frustrationen i honom över att det inte går :D Stella sitter och leker med byggklossar och jag leker med min mans mac ;)


Nu har det hänt lite grejer sen ja skrev sist!


Stella och Liam har börjat pratat allt mer! Dom går på dagis mellan 9-14 och hemma på Fredagar.

Jag är arbetslös!

Jag sa upp mig Tisdagen 31 maj

De som gör mest ont va o lämna alla underbara arbetskamrater, men man kan väll säga så här. Jag är ABSOLUT ingen telefonförsäljare ;)

Men nu har jag provat på det och är ialf 1 erfarenhet rikare!

I början på nästa vecka får jag reda på om jag har fått ett jobb igen. Jag var på intervju i Torsdags. Så håll tummarna!!


Nåja, sommaren är här och det är ju sjukt underbart! 

Igår va jag och barnen samt min kära syster Liza på Björnön hela dagen! Stella och Liam badade non stop! På Kvällen var vi på studentfirande.


Snart är det daxs för frukost senare idag blir det en tur ner på stan:)


Ha en underbar helg alla!

Ovido - Quiz & Flashcards