Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ella Almroth - 2 september 2009 23:02

HEEJ!

Neej jag ligger inte på förlossningen :D

Träffa en tjej på stan idag som frågade varför jag inte har uppdaterat hehe :)

Har inte haft tid eller ork bara!

Jag har verkligen gått in i väntans tider, varje dag är en låååång dag till målet! Fast dagarna rullar på precis som vanligt så känns det som att varje dag när ögonen slås upp tänker jag nej nej nej åter en dag att ta sig igenom bara.

Bara VÄNTA OCH VÄNTA OCH VÄNTA

Jag är konstant trött och har typ konstant ont av olika anledningar i magen eller kroppen. Men ett leende på läpparna finns endå :)


Ultraljudet i måndags va väldigt bra.

Dom växer sakta men säkert, Liam låg på runt 1300g och Stella runt 1100g, dom ska igentligen ligga runt 1550g 

Så nu ska vi på kontroller varannan vecka bara för att hålla koll så dom följer sina kurvor, men vi får nog en liten flicka:)


Igår va vi hos barnmorskan och tvillinggrupp

Hjärtljud på tvillingarna lät jätte bra och magen växer, men jag är tydligen liten för att vara tvillinggravid MEN DET GÖR JU INGET! :D

Tvillingträffen bestog av att prata och gå igenom förlossning m.m

Mycket lärorikt:)


Ska börja packa ihop och börja rensa här hemma på ALLVAR snart också, har tänkt flera gånger att äsch jag tar det imorgon, äsch jag packar imorgon, men huxflux så är det snart dags för flytt så jag MÅSTE nog börja imorgon :D


Och tro mig alla ni som undrar hur det är att ha 2 barn i magen.. DET KÄNNS!

Jag känner precis vad dom gör!

skit kul att ligga och titta på magen när dom puttar på varann för att få plats, då kan vi prata om att HELA HAVET STORMAR! ser det ut som haha men nej usch 31 veckor och jag tycker fortfarande att det är en skit äcklig känsla när man ser och känner tex en hand dra innefrån magen upp och ner upp och ner upp och ner.

Men jag tror att jag är ganska duktig på att jävlas med dom också:D

Trycker tebax och flyttar på dom och retar dom på alla möjliga sätt, sen kommer en skön spark mot revbenen, då blir det inte lika kul längre!

Så är det!


Nu ska jag hoppa i säng, hela havet ska storma lite innan det blir lugn och ro, sen börjar vi räkna får som hoppar sen sover vi gott :)


Ovido - Quiz & Flashcards