Alla inlägg den 19 september 2009

Av Ella Almroth - 19 september 2009 22:11

God kväll!

 

Natten som va låg jag och räknade hur tätt förvärkarna kom.

Är det något på gång tro?

 

Somnade till en stund och sen gick jag och Daniel upp vid halv 11

Så fort jag rörde mig fick jag sammandragningar, så det vart till att ligga still:)

Somnade ett par timmar efter lunchen, sen va det ganska lungt med magen.

Åkte ner med Veronica och Linnea och åt lite middag på stan och fick sen skjus hem för en kvälls fika hos min kära syster.

Tog en promenad hem för att möta upp Daniel vid affären och nu har jag sammandragningar igen:( Dock inte som igår så förhoppningsvis kan jag få sova inatt!

Det värsta de är att ungarna blir ÄNNU mer galna när det drar ihop sig i magen och då gör det ÄNNU ondare!

Kommer ni ut snart?

Ovido - Quiz & Flashcards