Alla inlägg den 15 september 2009

Av Ella Almroth - 15 september 2009 21:44

Imorgon är det åter igen ny graviditetsvecka!

 

Idag har varit en umgås med Elin dag :)

 

Slog upp mina ögon av ett sms från elin där det stog GODMORGON!

 

Knalla dit efter frukost i magen och det tog hemskt lång tid att gå dit idag.

En bra dag kan de ta ca 15 minuter men idag vart det närmare 25 :P

Sen satt jag i soffan med en sammandragning som höll i sig säkert 20 minuter, när den sen släppte vart jag TOTALT slut i hela kroppen.

Lyckligt ovetande om vilken smärta som kommer att komma om några veckor när dom ska ut :P

 

Halv 3 åkte jag och Daniel till lasarettet för att gå på sista tvillingträffen, pratade om kejsarsnitt, amning m.m

och tro det eller ej men jag som har sagt sen dag 1 att jag ska FAN INTE AMMA har faktiskt börjat ändra mig lite, ska ge det en chans ialf.

 

Idag har vi även införskaffat 2 babyskydd, så nu kan våra barn åka med oss i bilen :D Nu har vi allt de där som behövs precis när dom kommer. SÅ KOM UT SNART!

 

Åt lite god mat med min älskling sen for jag hem till Elin igen :)

Myste lite med Melina innan hon somna, sen satt jag och Elin och garva framför idol.

 

Nu ska jag gå och lägga mig, Daniel hann lägga sig före mig, vilket betyder att han har tv kontrollen fast klistrad i handen och antagligen kanal 6 på, WOOHOO fotboll :S

Ovido - Quiz & Flashcards