Alla inlägg den 6 september 2009

Av Ella Almroth - 6 september 2009 20:38


Nu blir jag GALEN!

Nu har jag i snart 2 veckors tid letat efter den där förbannade jävla snickers glassen!

Det enda jag vill ha är SNICKERS GLASS!

Har lyckats fått Daniel att åka till 4-5 olika affärer där jag VET ATT DOM HAR HAFT DEN!!!

På coop forum hade dom så man kunde köpa 1

men vart har 6packet tagit vägen!!?? måste dom försvinna just nu?!

Jag har inte varit på ica ettan och kolla så jag ska fasiken gå till ica ettan och kolla! Daniel orkar inte leta mer haha jag fick nöja mig med dumle glass, gott men fortfarande inte SNICKERS!!!

ooh jag måste ner på stan imorgon då kan jag kolla på hemköp också :D


Går ni förbi glassdiskarna i en affär och slänger ett öga där och ser denna underbara glass som jag nu har längtat efter ett tag så hojta till TACK!

:D

Nu ska jag äta en dumleglass och fortsätta vara lite halvt tjurig!

Av Ella Almroth - 6 september 2009 11:36

God förmiddag!


Helgen har rusat iväg.

Igår gick dagen fort!

Jag började med en fika hos min syster som va lite nervös över att hon skulle ha sitt första smyckes party, men de gick ju kanon!

Fortsatte med bussen ner på stan och luncha med Lisa och Emelie,

trots att Lisa kanske inte skulle köra bil så tog vi en sväng till Hälla sen va det bara hem och göra sig iordning för middagen!

Åkte till Lillan och Sami, fick jätte god mat och HUX FLUX

får jag nå djävulskt ont i ryggen, visste inte hur jag skulle sitta, ligga eller stå!

Jag hade så i ryggen när jag jobbade men efter sjukskrivningen så har det inte varit så farligt men satan i gatan, STACKARS dom som har så ont hela tiden!!

Dagarna är faktiskt otroligt jobbiga när det kommer till hur dom där, där inne håller på!! Dom märker ju själva att dom verkligen VERKLIGEN  inte har plats där inne, KOM UT ISTÄLLET!

fast nej inte än, liiite för tidigt tyvär!

Kära nån! tänk när det verkligen är daxs!

Undra hur det kommer gå.

Hur dom kommer se ut.

Undra hur PANIK slagen jag kommer bli.


Herregud nu ska jag äta mat och fundera lite över dom funderingarna :D

Ovido - Quiz & Flashcards