Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Söndag

Av Ella Almroth - 27 september 2009 09:52

 

Idag ska jag och Daniel ta tag i väldigt mycke här hemma.

Köra ett litet ryck och få ner ganska mycke grejer!

På Onsdag flyttar vi :)

 

Igår kväll kom dom bästa tjejerna hit!

Elin Lisa och Mickis

 

Det va länge sen vi satt en hel kväll och bara as garva och prata.

Vi spela yatzy och jag förlora så klart!

Vi åt en jäkla massa tacos!

Skratta så jag nästan trodde att ungarna skulle komma ut!

En riktigt mysig och underbar kväll vart det :)

 

Idag är det 44 dagar kvar till beräknad förlossning

  

 

Va ska man tycka om det? :D Lång tid eller kort tid kvar?!

 

Daniel kom hem igår kväll lite smått hysterisk verkade det som.

Han tillbringade kvällen hemma hos Gabbe och Miriam som fick lilla Ofelia för 2 veckor sen.


Hur fan ska vi klara 2 barn?! Det är klart att vi klarar det! Men hur ska vi göra det?

 

 

Jag tror inte på de här med att planera och fundera för mycke på hur man ska göra när dom kommer!

Många frågar ofta hur vi tänkte göra hit och hur vi tänkter göra dit och blaa blaa blaa

JAG HAR INGEN ANING! jag har aldrig haft tvillingar förut!

Jag är inte rädd eller orolig över huve taget att vi inte kommer klara de.

Varför skulle vi inte de?!

Herregud, de är klart att man klarar av att ta hand om sina egna 2 barn som man älskar mest av allt!

Man tar en dag i taget tills man hittar det sättet som funkar bäst för en själv, ens partner och barnen.

Jag och Daniel kommer gå hemma tillsammans 1månad när dom kommer.

Allt kommer falla naturligt när det att dags!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella Almroth - 18 september 2012 09:22

Tisdag som känns som Måndag!   Igår var jag och barnen Lediga.. planeringsdag på Förskolan! Alltid lika mysigt att ha en extra ledig dag :)   Helgen kom lika snabbt som den var slut! I Lördags kväll hade vi pizza och spel kväll hos Gabbe ...

Av Ella Almroth - 10 september 2012 22:25

Hej på er!! Har haft en HELT underbar helg! I lördags var det bröllop mellan Elin och Christian! Så underbart vacker och en helt fantastisk dag!!! All lycka och kärlek till er!!! I söndags var jag hemma med min älskade familj! Och packa väskan!...

Av Ella Almroth - 6 september 2012 15:18

        Idag har dom tagit kort på dagis och dom var skapligt nöjda över fixade frisyrer imorse ;)   Snart blir dom 3 år! Helt sjukt! Mina älskade barn! Roligt kalas ska planeras.. får ta tag i det ONSDAG nästa vecka :D Nu är det bröl...

Av Ella Almroth - 5 september 2012 14:27

  Okej! Onsdag! Snart bröllop!   Antecknas för fullt i mobilen saker som dyker upp som måste fixas! Jobba halvtid skulle jag behöva göra :D   Ikväll ska jag göra om naglarna! Har röda nu! Ska göra vanlig fransk med bröllopets tema färg LI...

Av Ella Almroth - 3 september 2012 22:02

                                                                                                    Galet kul! Och nej nej.. vi fuskade inte alls på arosfortet    Seriöst brudar, vi ser OTROLIGT ...

Ovido - Quiz & Flashcards